Bagaimana Pilih Tajuk yang Sama ?

1

Januari 23, 2013 oleh ustazkenali

Pada pandangan saya boleh pilih tajuk yang sama,Contoh Tajuk Pasar Malam tapi skop kajian perlu jelas contoh Pelajar A pilih perniagaan pakaian dan pelajar B boleh pilih barangan basah.

One thought on “Bagaimana Pilih Tajuk yang Sama ?

  1. HASHA berkata:

    terimah kasih cikgu, saya ada satu soalan lagi cikgu, iaitu (tinjauan tentang iks di kawasan A) bolekah guna tajuk ini?
    objektif kajian:
    1 tajuk di atas
    2:impak iks
    3:langkah pembangunan iks
    4:KEPENTINGAN IKS
    serta dengan jenis iks, masalah iks, produk iks
    cikgu saya tidak tahu bagaimana saya membuat tajuk yang kreatif untuk masuk objektif kajian yang saya senarai di atas? cikgu boleh tolong ke?

Tinggalkan Jawapan

Januari 2013
M T W T F S S
« Nov   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 658,299 hits

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 56 other followers

Kategori

Top Rated

Top Clicks

  • Tiada
